ในโอกาสครบรอบ 10 ปี ที่ยูนิโคล่อยู่คู่คนไทย และช่วยยกระดับการใช้ชีวิตของคนไทยให้ดีขึ้นเสมอมา ยูนิโคล่จึงสื่อสารผ่านแคมเปญภายใต้คอนเซ็ปท์ Lifewear ให้คนไทยสวมใส่ เพื่อชีวิตที่ดีกว่า

โดยถ่ายทำ TVC ที่โปรโมตสินค้าคอลเลคชันใหม่ ซึ่งยังคงให้ความสำคัญกับฟังก์ชันที่เข้าใจคนไทย และช่วยยกระดับชีวิตคนไทยให้ดีขึ้น โดยแบ่งเป็น 3 ตอน ที่เล่าเรื่องสินค้าแต่ละตัว ผ่านโมเมนต์ต่างๆ ที่เป็น insight ของคนไทย และยูนิโคล่ช่วยเติมเต็มความสุขให้กับโมเมนต์นั้นๆ เหมือนที่ยูนิโคล่ทำเสมอมาตลอด 10 ปี


In the occasion of Uniqlo Thailand’s 10th Anniversary, Uniqlo has created a campaign to project the core concept of ‘LifeWear for Thais’ through TVC videos.

The TVC is created to promote Uniqlo’s new collection and also to portray the products’ functions which was made for Thais. For this project, TVC is divided into 3 videos to emphasized on each moments and functions of the products integrating Thais’ insights, highlighting on how Uniqlo could fulfill Thai life; just like how Uniqlo has been doing for the past 10 years.